Toegankelijkheid

Skip to main content

QuickTalk community

Wil jij snel en efficiënt onderzoek laten uitvoeren? Een korte deep dive om insights te verzamelen? Even iets peilen, snel een aantal cijfers boven tafel krijgen? Beknopt inzicht in de kracht van jouw nieuwe campagne of jouw nieuwe concept? Dan biedt QuickTalk dé oplossing.

QuickTalk is de ‘vaste’ online community van Motivaction met ruim 300 leden die een doorsnede vormen van de Nederlandse consument. In deze community kun jij op ieder gewenst moment antwoord krijgen op jouw onderzoeksvraag, of die nu kwalitatief of kwantitatief van aard is (of een combinatie daarvan).

Afhankelijk van jouw businessvraag kunnen we QuickTalk voor 1,2 of 3 dagen inzetten. Hierbij kan je enerzijds gebruik maken van maatwerk (vragen worden dan geformuleerd voor jouw specifieke doelstelling) of anderzijds van Smart Solutions. Dat laatste houdt in dat we gestandaardiseerde concepttesten of communicatie pretesten van 1 dag voor je kunnen uitvoeren. Hiervan staan de vragen dus al vast.

Er staan 300 Nederlanders te trappelen om met je mee te denken!

Lees voor meer informatie over QuickTalk in de praktijk hoe we voor Vemedia inzichten hebben verzameld ten aanzien van de customer journey rondom oorpijn en een tv-campagne konden testen in 3 dagen.

Voor vragen over QuickTalk kun je het formulier invullen of contact opnemen met Margré Nijkamp.

 


Vragen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Gerelateerde artikelen
Onderbewuste van de doelgroep

InnerWorld: inzicht in het onderbewuste van jouw doelgroep

Sander Kluiters
25 maart 2014
Omnibusonderzoek - snel gericht antwoord op onderzoeksvragen - intro

Omnibusonderzoek: gericht antwoord op dringende onderzoeksvragen

Jeroen Bruin
28 mei 2015

Kwalitatief onderzoek

Merel Zuiderduin
17 januari 2019
segmentatieonderzoek

Segmentatieonderzoek

Martin Muller
25 maart 2014
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency