Toegankelijkheid

Skip to main content

Spark Index

Voelen jouw medewerkers de spark met de organisatie?

Willen je medewerkers écht specifiek voor jouw organisatie werken? Zijn ze betrokken en gaan ze mee in de koers die de organisatie wil varen? En hoe zien ze hun toekomst bij jou als werkgever? Om dat te meten heeft Sparkey | Motivaction de Spark Index ontwikkeld: een compacte en tegelijk complete methode om in een oogopslag in kaart te brengen of de vonk overslaat binnen je organisatie. 

Een voldoende

Een breed onderzoek van Sparkey onder de Nederlandse beroepsbevolking leert: die chemie tussen werkgever en werknemer krijgt gemiddeld een voldoende. Meer dan zes op de tien medewerkers is positief en dat geldt grofweg voor alle leeftijden, branches en bijvoorbeeld ook regio’s.  

Dat is goed nieuws, want het betekent dat elke organisatie – ongeacht de samenstelling of locatie –zelf in de hand heeft of dat zesje een zeven of hoger kan worden. Een mooie uitdaging voor werkgevers om het verschil te maken en uit te blinken als geliefde werkgever op de arbeidsmarkt. Je hebt het écht zelf in de hand. 

Een eerlijke graadmeter

De Spark Index is daarmee een eerlijke graadmeter van hoe je het doet als werkgever. We gaan verder dan de traditionele benadering en zoomen in op de match tussen werkgever en werknemer en de toekomst. Dus ben je ook benieuwd hoe je de vonk kunt laten overslaan? We vertellen je graag meer over de Spark Index aanpak. 


Vragen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Gerelateerde artikelen
Agile marktonderzoek

Chip & Run: efficiënt, creatief en agile marktonderzoek

Sander Kluiters
17 april 2017
M-Science onderzoek voor universiteiten en kennisinstituten

M-Science: hoogstaand onderzoek voor universiteiten en kennisinstituten

Pieter Paul Verheggen
23 maart 2016

Testen van programmaformats

Jeroen Senster
11 maart 2021
Sponsoreffectmeting

Sponsoreffectmeting: Wat zijn de effecten van jouw sponsoring?

Jeroen Senster
25 april 2016
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency