Toegankelijkheid

Skip to main content

Nieuwsbrief augustus '24: Wat vind Nederland van Pride, feiten over ultrabewerkt voedsel en hoe staat het met onze financiën?

06 augustus 2024

Wist je dat ruim de helft van alle consumenten het belangrijk vindt dat kleding duurzaam is? Of dat bijna een derde van alle Nederlanders dit jaar Valentijnsdag vierde? Niet? Dan ben je bij onze nieuwsbrief aan het juiste adres!

We houden je graag 1 keer per maand op de hoogte van de nieuwste onderzoeken, laatste whitepapers en interessante events. Zo weet je precies wat er speelt.

Schrijf je hier in

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Vragen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Gerelateerde artikelen

Consument let niet op duurzaamheid bij kopen kleding

Sanne Bovendeert
25 februari 2019

Motivaction wint 'Bureau van het Jaar 2024' bij Data & Insights Awards

Pieter Paul Verheggen
27 juni 2024

Smart Society Monitor: Nederland bezorgd over toenemende invloed van slimme technologie

Natascha Schippers
26 oktober 2021

Ruime meerderheid Nederlanders dik tevreden met baas

Sanne Audenaert
23 september 2021
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency