MixxitPanel
Met inzet van MixxitPanel bieden wij je inzicht in consumptiegedrag van diverse groep biculturele Nederlanders.
MixxitPanel is het online specialty panel van Motivaction met ruim 3.000 biculturele Nederlanders. Mixxit vormt een goede afspiegeling van de leeftijdsgroep 15 tot 40 jaar. Met inzet van Mixxit bieden wij je inzicht in consumptiegedrag van deze diverse groep Nederlanders met een Indonesische, Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en
Mixxit heeft een groot aantal voordelen:
- Mixxit is goedkoper dan telefonisch of schriftelijk onderzoek
- De respons is hoog
- Mixxit is efficiënt: sociodemografische en Mentality™-kenmerken van de panelleden zijn al bekend en kunnen makkelijk worden gekoppeld aan de resultaten
- Goede controle op de representativiteit is mogelijk
- Onderzoek via internet levert minder sociaal wenselijke antwoorden op
- Het is mogelijk om toonmateriaal aan de respondent te laten zien, waardoor Mixxit geschikt is voor het pre- en posttesten van communicatiematerialen.
Neem voor meer informatie contact met ons op.
Vragen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Gerelateerde artikelen


Adhesive Campaign Test: test de werkelijke impact van je campagne
Stephanie Altena
28 augustus 2024


adFlow: kwalitatief concept- en pretesten met nog meer gevoel en oog voor detail
Sander Kluiters
21 november 2019