Toegankelijkheid

Skip to main content

Een leefbare en toekomstbestendige metropoolregio Amsterdam

27 mei 2022

Metropoolregio Amsterdam staat in Nederland op nummer 1 als het gaat om de economische ontwikkelingen. De stad, haven, Schiphol Tata steel en alle (internationale) bedrijven. Allemaal dragen zij bij aan een toekomstbestendig Nederland. Maar niet alle inwoners van de regio profiteren van deze koploperspositie.

De Rabobank ziet de uitdaging om de economische ontwikkelingen van deze regio ook ten goede te laten komen van alle inwoners. Hiervoor heeft de bank een onderzoek uitgevoerd. Welke trends spelen hierin een belangrijke rol?

Motivaction heeft met haar kennis over maatschappelijke ontwikkelingen aan dit onderzoek een bijdrage geleverd. Uit onze analyses bleek dat woonvraagstukken in de hele regio veel meer aandacht van beleidsmakers moeten krijgen. Dan pas kan het welzijn van de inwoners een gelijke tred houden met de economische ontwikkeling.

In het rapport ‘De Metropoolregio Amsterdam staat op een tweesprong’ zijn de resultaten vertaald naar zeven opgaven. Deze opgaven moeten de Metropoolregio meer toekomstbestendig maken. Het rapport is aangeboden en gepresenteerd bij VNO-NCW én bij de Amsterdam Economic Board.

 

Download het rapport hier

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Vragen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Gerelateerde artikelen

Werkend Nederland gaat vaker met glimlach naar kantoor

Ester Koot
05 februari 2018

Tweedehands populair bij 63% van Nederlanders

Els van der Velden
25 september 2024

Hoe blijf je (mentaal) fit tijdens de coronacrisis?

Karin Lammers
11 februari 2021

Ontdek de kracht van citymarketing met Glocalities: het succes van de ‘Kom niet naar Den Bosch’-campagne

Pieter Paul Verheggen
10 oktober 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency